
PostNord beklager pakketrøbbel: Kunde ventet over en måned på tredemølle
1 artikkel
6 timer siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
6 timer siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Kai Thomas Larsen ventet over en måned på en tredemølle bestilt fra Sportgiganten, levert av PostNord, som forsvant. Etter klager beklager PostNord mangelfull kommunikasjon og har funnet pakken, mens Sportgiganten har sendt en ny tredemølle som kompensasjon.
Kai Thomas Larsen ventet over en måned på en tredemølle bestilt 27. august, som PostNord mistet og hadde dårlig kommunikasjon om.
Sportgiganten beklaget og sendte en ny tredemølle til 14 990 kroner som kompensasjon for den tapte pakken.
PostNord beklaget mangelfull kommunikasjon grunnet en menneskelig glipp, og opplyste at den opprinnelige pakken er funnet og på vei.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!