Skeidar beklager ni måneders sengeklage: Kunde får heve kjøpet
1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Sigve Stubberud og hans kone opplevde ryggsmerter etter å ha kjøpt en seng til 60.000 kroner fra Skeidar i november 2023. Etter ni måneder med gjentatte, ubesvarte klager, beklager Skeidar en intern feil og tilbyr heving av kjøpet. Forbrukerrådet bekrefter retten til heving ved langvarig manglende oppfølging.
Sigve Stubberud og hans kone klaget gjentatte ganger til Skeidar over ni måneder på en 60.000 kroners seng som forårsaket ryggsmerter.
Skeidar beklager en intern feil som førte til at klagene ikke ble registrert eller fulgt opp, og tilbyr nå å heve kjøpet.
Forbrukerrådet bekrefter at forbrukere har rett til å heve kjøpet dersom en vare ikke repareres eller erstattes innen rimelig tid.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!