

All inclusive-ferier er ikke lenger sett på som harry, men som et smart og lettvint valg for mange. En tredjedel av generasjon Z mener at inntrykket av all inclusive har endret seg positivt, og 42 prosent foretrekker denne hotelltypen.
Samtidig har kravene til kvalitet på mat og drikke økt. Salget av pakkereiser med rutefly øker også, da dette gir større fleksibilitet.
Det er også en økende etterspørsel etter skreddersydde konsepthoteller, både for barnefamilier og voksne uten barn. TV-serien White Lotus har ført til økt interesse for reiser til Thailand.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
1 måned siden
Dagbladet
6 dager siden
VG
23 dager siden
Dagbladet
4 dager siden
VG
2 måneder siden
VG
5 måneder siden
Dagbladet
23 dager siden
Dagbladet
5 måneder siden
Dagbladet
4 måneder siden
TV2
1 måned siden
TV2