

Flere butikker melder om tomme hyller for påskegodteri etter en intens priskrig. Kiwi og Coop beklager situasjonen, men understreker at de ønsker å tilby kundene billige varer.
Rema 1000 valgte å ikke delta i årets priskrig på godteri, med henvisning til folkehelse og miljøhensyn. Selv om enkelte påskevarer er utsolgt, forsikrer butikkene at de fortsatt har et godt utvalg av andre typer godteri.
Kommunikasjonsdirektør i Coop, Harald Kristiansen, opplyser at det ikke produseres mer påskegodt hos leverandørene når det er tomt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
TV2
5 måneder siden
NRK
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
2 måneder siden
NRK