Hoppsjef Jan-Erik Aalbu bekrefter at Nammo, en stor sponsor for hopplandslaget gjennom 14 år, har fjernet sin logo fra utøvernes klær. Dette skjedde etter at trenerteamet innrømmet å ha manipulert hoppdressene til Johann André Forfang og Marius Lindvik før et VM-renn. Nammo uttalte i mars at de tar avstand fra juks og uttrykte sterk misnøye, men kommunikasjonsdirektør Thorstein Korsvold bekrefter at selskapet fortsatt er sponsor og at logoen vil komme tilbake når det er «praktisk mulig».
Kontrakten med Nammo varer frem til våren 2027. Forfang og Lindvik har akseptert en utestengelse på tre måneder for objektivt ansvar. Samtidig har elektronikk-giganten Elkjøp trådt inn som ny hovedsponsor, en avtale som sikrer hoppsatsningen de to neste sesongene, med opsjon på ytterligere to år.
Konsernsjef Fredrik Tønnesen i Elkjøp uttaler at de ønsker å støtte lagets endringsvilje. Andre sponsorer som Advanzia Bank, Adidas og Bildeler. no er fortsatt synlige.