

Bjørn Gulden, CEO i Adidas, uttrykker bekymring over utviklingen i norsk idretts sponsormarked, der flere idretter opplever sponsorflukt. Han mener norsk næringsliv bør se verdien av å støtte idrett, og fremhever viktigheten av sport for Norge.
Samtidig inngår Norges Friidrettsforbund en åtteårig sponsoravtale med Adidas, noe generalsekretær Kjetil Hildeskor ser som en anerkjennelse av norsk friidrett. Hildeskor bekrefter at det er vanskeligere å finne sponsorer nå enn tidligere, og at markedet er mer polarisert.
Friidrettsforbundet jobber med å erstatte Gjensidige som hovedsponsor.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
VG
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
VG
5 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
VG
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
e24
5 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
NRK
4 måneder siden
NRK
3 måneder siden
VG
6 dager siden
Dagbladet
6 måneder siden
e24