Louvre-tyveri: Tysk firma bruker egen lift i frekk reklame
2 artikler i saken
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
2 artikler i saken
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Det tyske kran-selskapet Böcker har lansert en viral reklamekampanje med slagordet «Hvis du har hastverk». Dette skjer etter at deres møbelheis ble brukt i et ran av Louvre-museet i Paris, hvor smykker verdt 88 millioner euro ble stjålet. Kampanjen har allerede oppnådd 1,7 millioner visninger på Instagram.
Tysk kran-selskap Böcker lanserte en viral reklamekampanje med slagordet «Hvis du har hastverk».
Kampanjen følger et ran av Louvre-museet i Paris, der en Böcker Agilo møbelheis ble benyttet.
Reklamen har fått 1,7 millioner visninger på Instagram, mens de stjålne smykkene er verdt 88 millioner euro.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!