Böcker: Viral reklame etter Louvre-ranet med egen møbelheis
1 artikkel
2 timer siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
2 timer siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Tysk kran-selskap Böcker lanserte en viral reklamekampanje etter at deres møbelheis ble brukt i et ran av Louvre-museet i Paris. Kampanjen, med slagordet «Hvis du har hastverk», har fått enorm oppmerksomhet og viser selskapets evne til å utnytte en uventet hendelse.
Tysk kran-selskap Böcker lanserte en viral reklamekampanje med slagordet «Hvis du har hastverk» etter at deres møbelheis ble brukt i Louvre-ranet.
Ranerne stjal en Böcker Agilo møbelheis, som selskapet solgte til et utleiefirma i Paris i 2020, etter en demonstrasjon.
Kampanjen har nådd 1,7 millioner visninger på Instagram, og de stjålne smykkene fra Louvre har en anslått verdi på 88 millioner euro.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!