
Rini: Hudpleie for barn kritiseres, aldersgrense ønskes
3 artikler i saken
10 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

3 artikler i saken
10 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Hollywood-skuespiller Shay Mitchells hudpleiemerke Rini, rettet mot barn ned i treårsalderen, møter sterk kritikk. Norske eksperter og influensere kaller produktene uetiske og unødvendige, noe som har utløst en debatt om aldersgrenser for hudpleie.
Hollywood-skuespiller Shay Mitchell lanserte hudpleiemerket Rini, med produkter som ansiktsmasker, rettet mot barn ned i treårsalderen.
Norske eksperter som kosmetisk sykepleier Åsmund With og influenser Kristin Gjelsvik kaller produktene uetiske og unødvendige.
Kritikerne hevder produktene skaper usikkerhet hos unge og har utløst en debatt om behovet for aldersgrenser på hudpleie.

Shay Mitchells nye hudpleiemerke Rini, som selger ansiktsmasker til barn, møter sterk kritikk. Kritikere mener dette normaliserer unødvendig hudpleie for barn, skaper usunne forbruksvaner og bidrar til miljøsvinn.

Hollywood-skuespiller Shay Mitchell lanserte nylig hudpleiemerket Rini, rettet mot barn ned i treårsalderen. Lanseringen møter sterk kritikk fra norske eksperter og influensere, som kaller produktene uetiske og unødvendige for barns hud.

Influenser Kristin Gjelsvik reagerer kraftig på lanseringen av hudpleiemerket «Rini», rettet mot barn helt ned i treårsalderen. Hun kaller det «hårreisende» å kommersialisere barndommen under dekke av selvpleie. Gjelsvik får bred støtte for sitt syn.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!