Hennig-Olsen: Ny reklame endret navn, skapte reaksjoner
2 artikler i saken
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
2 artikler i saken
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Iskremprodusenten Hennig-Olsen Is endret bevisst sitt navn til «Henning-Olsen» i en ny TV-reklame. Dette planlagte markedsstuntet utløste raske kundereaksjoner innen tre timer.
Iskremprodusenten Hennig-Olsen Is endret bevisst navnet til «Henning-Olsen» i en TV-reklame som et planlagt markedsstunt.
Kunder reagerte raskt på navneendringen og kontaktet selskapet og VG innen tre timer etter lansering.
Markedsdirektør Marianne Høy Erikstad bekreftet at stuntet spilte på den vanlige forvekslingen av selskapets navn.
Iskremprodusenten Hennig-Olsen utløste sterke reaksjoner etter å ha endret navnet sitt til "Henning-Olsen" i en ny TV-reklame. Markedsdirektør Marianne Høy Erikstad bekrefter at navnebyttet var et bevisst stunt for å leke med den vanlige forvekslingen av navnet.
Iskremprodusenten Hennig-Olsen Is endret bevisst navnet sitt til «Henning-Olsen» i en ny TV-reklame. Kunder reagerte raskt på den tilsynelatende feilen, som viste seg å være et planlagt markedsstunt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!