Priskrig på julevarer: Slik sparer du penger i dagligvarebutikken
1 artikkel
25 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
25 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Norske dagligvarekjeder som Coop, NorgesGruppen og Rema forbereder en priskrig på julevarer. Målet er å tiltrekke kunder og forbedre prisomdømmet, noe som kan gi store besparelser for forbrukere, men også risiko for utsolgte varer.
Norske dagligvarekjeder som Coop, NorgesGruppen og Rema forbereder en priskrig på sesongbaserte julevarer for å tiltrekke kunder.
Målet med priskrigen er å forbedre butikkenes prisomdømme og øke den totale omsetningen, selv om enkelte varer selges med tap.
Syv spesifikke julevarer, inkludert Freia Kong Haakon og Tomtegløgg, er identifisert som potensielle priskrigskandidater med store prisreduksjoner.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!