
Influenser advarer: Dyre julekalendere er ikke verdt prisen
1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Influenser Betina Claesson (25) åpner luksuriøse adventskalendere, inkludert en Dior-kalender til 7771 kroner, for å vise at de er overpriset. Hun ønsker å redusere kjøpepresset ved å demonstrere at innholdet ofte ikke samsvarer med den høye prisen.
Influenser Betina Claesson åpner dyre adventskalendere, som en Dior-kalender til 7771 kroner, for å vise at de er overpriset.
Claesson har brukt over 10 000 kroner på kalendere i år for å teste dem og gi bort innholdet til følgerne sine.
Forbrukerrådet bekrefter trenden med dyre kalendere og advarer mot målrettet reklame fra influensere.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!