Verisure lovet å dekke kundens bruddgebyr, men betalte ikke
1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Verisure lovet Ove Christian Larsen å dekke 86.000 kroner i bruddgebyr for å bytte fra Homely, men uteble med betalingen. Larsen måtte selv betale 42.000 kroner før E24s henvendelse fikk alarmselskapet til å beklage og innfri avtalen.
Verisure lovet Ove Christian Larsen å dekke 86.000 kroner i bruddgebyr for å bytte fra Homely, men uteble med betalingen.
Larsen måtte selv betale 42.000 kroner da Verisure ikke svarte på henvendelser før forfallsdatoen.
Etter E24s henvendelse beklaget Verisure saksbehandlingen og bekreftet at de ville dekke hele beløpet på 86.000 kroner.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!