Norges Friidrettsforbund har inngått en ny, langsiktig samarbeidsavtale med Adidas som strekker seg over åtte år, frem til 2032. Avtalen innebærer at Adidas blir ny utstyrsleverandør for landslaget, og erstatter Puma som har vært en av NFIFs hovedsponsorer siden 2018.
Den nye avtalen ble presentert på en pressekonferanse i Oslo, der både representanter fra Adidas og NFIF deltok, i tillegg til flere friidrettsutøvere. Avtalen inkluderer også sponsing av U23-EM i Norge i 2025.
Både NFIF og utøvere uttrykker stor glede over det nye samarbeidet, og ser det som et viktig steg for norsk friidrett.
4 måneder siden
Norges Friidrettsforbund (NFIF) har inngått en ny, langsiktig samarbeidsavtale med Adidas som strekker seg frem til OL i 2032. Avtalen markerer et skifte fra Puma, som har vært en av NFIFs hovedsponsorer siden 2018. Den nye avtalen ble presentert på en pressekonferanse der både representanter fra Adidas og NFIF deltok, i tillegg til friidrettsutøverne Karoline Bjerkeli Grøvdal og Håvard Ingvaldsen. NFIF uttrykker stor glede over det nye samarbeidet, og ser det som en viktig avtale for norsk friidrett.
4 måneder siden
Norges Friidrettsforbund har inngått en ny åtteårig avtale med Adidas som starter i 2025. Avtalen innebærer at Adidas blir ny utstyrsleverandør for landslaget, og de vil også sponse U23-EM i Norge i 2025. Adidas-sjef Bjørn Gulden, tidligere toppsjef i Puma, har vært en viktig bidragsyter i prosessen. Generalsekretær Kjetil Hildeskor er svært fornøyd med avtalen, og mener den vil bidra til å sikre utøvernes posisjon i mange år fremover. Stavhopper Sondre Guttormsen er også positiv til samarbeidet og beskriver det som et stort skritt fremover for norsk friidrett.
4 måneder siden
Norges Friidrettsforbund (NFIF) har inngått en ny, mangeårig sponsoravtale med Adidas, som blir ny utstyrsleverandør for det norske landslaget i friidrett. Avtalen erstatter den tidligere avtalen med Puma, og strekker seg over åtte år, tilsvarende to OL-perioder. Adidas' administrerende direktør, Bjørn Gulden, var til stede ved annonseringen i Oslo. Flere norske landslagsutøvere har allerede individuelle sponsoravtaler med Adidas. Avtalen ble presentert på en pressekonferanse fredag, der generalsekretær i NFIF, Kjetil Hildeskor, uttalte at avtalen vil ha stor betydning for norsk friidrett.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!