
Skeidar: Klagestorm mot møbelkjeden for kvalitet og forsinkelser
1 artikkel
1 dag siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

1 artikkel
1 dag siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Møbelkjeden Skeidar har mottatt en kraftig økning i kundeklager i år, ifølge Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet. Klager gjelder forsinkelser, dårlig kvalitet og mangelfull oppfølging, noe som får Forbrukerrådet til å oppfordre Skeidar til å ta grep.
Forbrukerrådet har mottatt 164 henvendelser om Skeidar hittil i år, en kraftig økning fra et normalår på rundt 100 klager.
Klager omhandler forsinkelser, dårlig kvalitet på møbler som sofaer og senger, samt mangelfull oppfølging av reklamasjonssaker.
Skeidar erkjenner mange kundeklager og har ansatt 20 nye medarbeidere til kundesenteret, men avviser et generelt kvalitetsproblem.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!