
Digitale ønskelister skaper kjøpepress: Endrer gavetradisjoner
1 artikkel
17 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

1 artikkel
17 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Digitale ønskeliste-apper sprer seg og skaper et økende kjøpepress i handelskulturen. Dette endrer tradisjonene for gavegiving, hvor spesifikke produktlenker kan føre til skuffelse og ubehag for både giver og mottaker. Fenomenet bidrar til å drive forbruket opp, ifølge artikkelen.
Digitale ønskeliste-apper bidrar til økt kjøpepress og endrer tradisjonell gavegiving ved å fokusere på spesifikke produkter.
Artikkelen hevder at spesifikke produktønsker kan føre til skuffelse for både giver og mottaker, og skape ubehag blant givere.
NHO spår at nordmenn vil bruke 26.800 kroner på årets julehandel, og digitale ønskelister kan drive forbruket ytterligere opp.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!