Tine har sett en markant økning i salget av cottage cheese, med en vekst på 40 prosent i fjor. Selskapet forklarer denne økningen med populære treningstrender som spres via sosiale medier, spesielt TikTok.
Cottage cheese var også populært i Norge på 1980-tallet. I tillegg til cottage cheese, har salget av yoghurt naturell og søtmelk med smak økt.
Fete meierivarer som smør, fløte og ost har også opplevd en betydelig salgsvekst. Tallene er basert på det totale salget av meieriprodukter, ikke bare Tine.
2 måneder siden
Tine melder om en kraftig økning i salget av cottage cheese, og forklarer dette med populære treningstrender på sosiale medier som TikTok. Cottage cheese var også populært på 80-tallet. Salget av yoghurt naturell og søtmelk med smak har også økt. Fete meieriprodukter som smør, fløte og ost viser også en betydelig salgsvekst. Tallene er basert på det totale salget av meieriprodukter, ikke bare Tine.
2 måneder siden
Tine opplevde en markant økning i salget av cottage cheese, med en vekst på 40 prosent i fjor. Selskapet tilskriver denne økningen treningstrender som spres via sosiale medier, særlig Tiktok. Cottage cheese var også populært i Norge på 1980-tallet. I tillegg til cottage cheese, økte salget av yoghurt naturell og søtmelk med smak. Fete meierivarer som smør, fløte og ost opplevde også en betydelig salgsvekst.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!