
Sak
Rema 1000 relanserer frosne granateplekjerner etter TikTok-trend og stor etterspørsel
4 måneder siden siste oppdatering
2 artikler i saken
Kort oppsummert
- Rema 1000 relanserer frosne granateplekjerner etter stor etterspørsel drevet av TikTok.
Sammendrag
Rema 1000 relanserer frosne granateplekjerner etter stor etterspørsel og utsolgte varer etter en trend på TikTok. Dagligvarekjeden har nå sikret seg syv tonn med frosne granateplekjerner for å imøtekomme den forventede etterspørselen.
I tillegg til de frosne kjernene, melder Rema 1000 om en økning i salget av både ferske granateplekjerner og hele granatepler.
Rema 1000 ser positivt på sosiale mediers innflytelse på å skape trender rundt sunne matvarer og den økte interessen for granateple.
Artikler i saken
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!