Norske Fuglen og Tine: Kaffe og brunost-suksess i Sør-Korea
1 artikkel
7 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
7 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Norske selskaper som kaffekonseptet Fuglen og meieriprodusenten Tine satser på å etablere seg i Sør-Korea med produkter som kaffe, vafler og brunost. De møter kulturelle forskjeller og utfordringer, men opplever økt salg og interesse for norske varer i et marked preget av raske trender.
Fuglen har etablert seg med kaffebarer i Sør-Korea og Japan, og planlegger ytterligere ekspansjon med fokus på norsk kaffe, vafler og brunost.
Tine slet med salget av brunost og Jarlsberg i Sør-Korea i 2020, men byttet distributør i 2023 og har siden opplevd kraftig salgsøkning.
Norske myndigheter prioriterer sjømat, energi og shipping i Sør-Korea, mens andre nordiske land driver bredere merkevarebygging for sine produkter.
Fuglen og Tine navigerer kulturelle forskjeller for å lykkes med kaffe og brunost i Sør-Korea. Les om strategiene bak eksportveksten.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!