Power-sjefen forsvarer Black Week-tilbud mot Prisjakt
1 artikkel
7 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
7 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Power-sjef Anders Nilsen forsvarer Black Week som årets beste tilbudsperiode, til tross for rekordlav forbrukertillit ifølge Prisjakt. Han avviser Prisjakts kritikk om kunstig høye priser før salg, og hevder deres tilbud er reelle. Nilsen mener Prisjakt ikke viser hele bildet og at kundene er opplyste.
Power-sjef Anders Nilsen forsvarer Black Week som årets beste tilbudsperiode, til tross for rekordlav forbrukertillit ifølge Prisjakt.
Nilsen avviser Prisjakts påstander om kunstig høye priser før salg, og hevder Powers tilbud er reelle og at kundene er opplyste.
Prisjakt fastholder at 14 prosent av varer ble dyrere i oktober, men avviser påstander om betalt favorisering i deres prissammenligning.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!