BankID nede: Problemer bekreftet onsdag ettermiddag
5 artikler i saken
23 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
5 artikler i saken
23 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
BankID bekreftet onsdag ettermiddag at tjenesten var utilgjengelig for brukere etter klokken 17.00. Selskapet Stø, som drifter BankID, jobber med feilsøking. Dette påvirker tilgangen til digitale tjenester, og brukere anbefales å benytte kodebrikke som alternativ.
BankID-tjenesten ble utilgjengelig onsdag ettermiddag like etter klokken 17.00, bekreftet av selskapet Stø.
Stø, som drifter BankID og BankAxept, utfører nå feilsøking for å identifisere og rette opp i de omfattende problemene.
Brukere møter feilmeldinger som «Noe gikk galt» og anbefales å benytte kodebrikken som et midlertidig alternativ.
BankID og flere store tjenester som Helsenorge og SAS opplevde omfattende nedetid onsdag ettermiddag. Problemene skyldtes skyproblemer hos Microsoft Azure, som påvirket tilgjengeligheten til en rekke digitale løsninger for norske brukere.
BankID bekrefter omfattende problemer på sine nettsider onsdag ettermiddag like etter klokken 17.00. Selskapet Stø, som står bak tjenesten, melder at BankID er utilgjengelig, og flere tipsere rapporterer om feil.
BankID bekrefter problemer onsdag ettermiddag etter klokken 17.00, hvor tjenesten er utilgjengelig. Selskapet Stø jobber med feilsøking, og brukere kan benytte kodebrikken som alternativ.

BankID er utilgjengelig onsdag ettermiddag, bekrefter Stø i en driftsmelding. Brukere møtes med feilmeldingen «Noe gikk galt. Prøv igjen senere», og oppfordres til å sjekke driftsstatus og vente.
BankID er utilgjengelig onsdag ettermiddag etter klokken 17.00, bekrefter Stø, selskapet bak tjenesten. Flere brukere melder om problemer, noe som påvirker tilgangen til digitale tjenester.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!