Hopplandslaget har sikret seg en femårig sponsoravtale med Adidas, som trer i kraft 1. mai 2025.
Avtalen, presentert av hoppsjef Jan-Erik Aalbu sammen med utøverne Marius Lindvik og Anna Odine Strøm, omfatter både utstyr og finansielle bidrag. Dette partnerskapet skal styrke norsk hoppsport etter flere år med økonomiske vanskeligheter.
Landslaget har jobbet for å redusere underskuddet og budsjetterer nå med 25,5 millioner kroner i sikre inntekter for 2025. Aalbu understreker at avtalen vil bidra til å løfte norsk hoppsport, til tross for sportslig suksess som Marius Lindviks VM-gull.
1 måned siden
Hopplandslaget har inngått en sponsoravtale med Adidas, gjeldende fra 1. mai 2025. Hoppsjef Jan-Erik Aalbu presenterte avtalen sammen med utøverne Marius Lindvik og Anna Odine Strøm. Avtalen innebærer både utstyr og finansielle bidrag, og beskrives som langsiktig. Aalbu understreker at avtalen vil bidra til å løfte norsk hoppsport etter flere år med økonomiske utfordringer. Landslaget har redusert underskuddet og budsjetterer nå med sikre inntekter på 25,5 millioner kroner for 2025.
1 måned siden
Det norske hopplandslaget har inngått en femårig sponsoravtale med Adidas etter å ha slitt økonomisk. Avtalen trer i kraft 1. mai og ble presentert på en pressekonferanse i Granåsen. Landslaget har hatt økonomiske utfordringer de siste årene, men har oppnådd sportslig suksess, blant annet med Marius Lindviks gull i normalbakken under VM. Jan-Erik Aalbu har jobbet hardt for å sikre nye samarbeidspartnere.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!