Ruters app opplevde betydelige problemer med innlogging mandag ettermiddag, noe som hindret brukere i å kjøpe billetter. Feilen ble oppdaget like før klokken 13.
30. Ruter informerte om at det ikke ville bli delt ut bøter for manglende billett så lenge betalingssystemet var nede, og oppfordret reisende til å følge med i appen og betale når systemet var oppe igjen.
Selskapet jobbet med å løse problemene og beklaget ulempene dette medførte for de reisende. Mange kunder forsøkte å logge ut av appen, noe som forverret innloggingsproblemene.
3 måneder siden
En feil i Ruters system førte til at reisende ikke fikk logget inn eller betalt for billetter i appen mandag ettermiddag. Feilen ble oppdaget like før klokken 13.30. Ruter opplyser at det ikke vil bli delt ut bøter for manglende billett så lenge betalingssystemet er nede. De oppfordrer likevel reisende til å følge med i appen og betale når systemet er oppe igjen. Ruter jobber med å rette feilen og beklager problemene dette medfører. Det er fortsatt betydelige problemer med innloggingen, og mange kunder forsøkte å logge ut av appen, noe som forverret problemene.
3 måneder siden
Ruters app opplever problemer med innlogging for et begrenset antall brukere. Selskapet jobber med å løse problemet. Flere reisende har meldt om problemer med appen mandag ettermiddag. Ruter har informert billettkontrollører om feilen, og reisende vil ikke bli bøtelagt for manglende billett mens problemene vedvarer.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!