
Apollo kritiserer «Charterfeber» for utdatert fremstilling
1 artikkel
1 time siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

1 artikkel
1 time siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Apollo Reiser kritiserer TV-serien «Charterfeber» for å fremstille charterturister utdatert og unyansert, noe som bidrar til fordommer. Kommunikasjonssjef Beatrize Rivera mener serien skaper en feilaktig stereotypi. Profiler fra serien og Viaplay avviser kritikken, og hevder programmet viser et mangfoldig og realistisk bilde av ferielivet.
Apollo Reiser, ved kommunikasjonssjef Beatrize Rivera, kritiserer «Charterfeber» for å sementere et utdatert og unyansert bilde av charterturister.
Profiler som Charter-Svein og Skrellex, samt Viaplay, avviser kritikken og hevder serien viser et mangfoldig og realistisk bilde av ferielivet.
Apollo mener programmet bidrar til skepsis, men ikke til å velge bort charterreiser, da de selv har 25 prosent økning i bestillinger.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!