
Bodø/Glimt-butikk på Gardermoen: Kritikk for markedsføring
1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

1 artikkel
1 måned siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Bodø/Glimt har åpnet en pop-up butikk på Gardermoen, hvor de markedsfører seg som «Hele Norges stolthet». Dette har utløst kritikk fra fotballmiljøer i Tromsø og Stavanger, selv om butikken rapporterer om god salgssuksess.
Bodø/Glimt har åpnet en pop-up butikk på Oslo lufthavn Gardermoen, hvor de bruker slagord som «Hele Norges stolthet».
Markedsføringen møter kritikk fra podkaster og kommentatorer i Tromsø og Stavanger, som mener klubben mister gangsynet.
Butikkleder Martin Halvorsen melder om stor salgssuksess, og daglig leder Frode Thomassen forsvarer klubbens strategi.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!