Nyhetssaker
Ingrid Syrstad Engen om «Dama til» og merkevarebygging

Ingrid Syrstad Engen om «Dama til» og merkevarebygging

Dagbladet logo

Kort oppsummert

  • Ingrid Syrstad Engen deltok i NRK-programmet «Dama til» for å vise hvem hun er og bygge sin merkevare.

Fotballstjernen Ingrid Syrstad Engen deltok i NRK-programmet «Dama til» for å vise hvem hun er utenfor fotballbanen og bygge sin merkevare. Hun forteller at hun først var usikker på om konseptet var for personlig, men etter å ha sett en episode med John Arne Riise, bestemte hun seg for å stole på rådene fra managementet sitt i Eccentric People.

Engen ønsket å vise hverdagen sin som fotballspiller i Barcelona, samtidig som hun forbereder seg på livet etter karrieren. Lagvenninner i Barcelona var nysgjerrige på prosjektet, men Engen forklarte at det var en fin måte å vise hvem hun er.

Nå venter landskamper og spill for Barcelona for Engen.