
Kim Kardashians parykk skaper debatt i ny kampanje
Kim Kardashians klesmerke Skims har lansert en ny samarbeidskolleksjon med det italienske motehuset Roberto Cavalli, frontet av Kardashian selv og Kris Jenner. Kampanjebildene har imidlertid skapt debatt på sosiale medier på grunn av en uventet detalj ved Kardashians utseende.
Kort oppsummert
- Kim Kardashians klesmerke Skims har lansert en samarbeidskolleksjon med det italienske motehuset Roberto Cavalli.
Klesmerket Skims, eid av Kim Kardashian, har nylig lansert en samarbeidskolleksjon med det italienske motehuset Roberto Cavalli. Nyheten ble presentert gjennom en serie kampanjebilder og videosnutter på Instagram, hvor Kim Kardashian (44) og hennes mor Kris Jenner (69) figurerer som modeller.
Den britiske fotografen Nadia Lee Cohen (32) står bak kampanjen, som har et tydelig retro-uttrykk fra 1960- og 70-tallet. Mens mange hyller kampanjens estetikk, har en spesiell detalj ved Kim Kardashians utseende vakt oppsikt: en blond parykk som ser ut til å sitte dårlig.
Dette har ført til en livlig debatt i kommentarfelt, hvor noen kritiserer passformen, mens andre mener det er et bevisst kunstnerisk grep for å skape en autentisk 70-tallsfølelse, muligens inspirert av svette eller filmreferanser. Kim Kardashian har uttalt til Vogue at samarbeidet ble inspirert av hennes egne feriebilder i Cavalli-klær.
Kim Kardashian
Kris Jenner
Nadia Lee Cohen
Fausto Puglisi
Skims
Roberto Cavalli
Tyla
Vogue
Dolce & Gabbana
Italia