

Annonsører vender tilbake til Elon Musks X (tidligere Twitter) av frykt for å bli saksøkt eller havne på en offentlig «slemming-liste». Etter at Musk kjøpte plattformen, flyktet mange annonsører på grunn av bekymringer rundt feilinformasjon og hatytringer.
Musk saksøkte flere selskaper for en påstått koordinert boikott. Store merkevarer bruker nå symbolske summer på annonsering for å unngå konflikt med Musk, som også har fått en rolle i Donald Trumps administrasjon.
I tillegg er Musk saksøkt av et pensjonsfond for å ha unnlatt å oppgi aksjeeierskap før oppkjøpet av Twitter, noe som skal ha kostet dem penger.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
5 måneder siden
e24
4 måneder siden
VG
4 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
VG
2 måneder siden
e24
3 måneder siden
Nettavisen
5 dager siden
Dagbladet
18 dager siden
NRK
18 dager siden
Nettavisen
9 dager siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
5 dager siden
VG
2 måneder siden
TV2
10 dager siden
TV2
17 dager siden
Dagbladet