

Komiker Erlend Mørch har valgt en uvanlig strategi for å lykkes i TV 2-programmet «Spillet». I stedet for å fokusere på pengepremier og stemmer, har Mørch printet ut Wikipedia-artikler om 1284 norske kjendiser for å imponere og smigre meddeltakerne med kunnskap om deres karrierer, og dermed bli bedre likt.
Mørch vil engasjere seg i spillet, men unngå å bli beruset, og erkjenner at han ikke er sterk i kompliserte regnestykker.
Han satser derfor på en sosial tilnærming for å vinne konkurransen.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Dagbladet
1 måned siden
Dagbladet
1 måned siden
Dagbladet
22 dager siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Dagbladet
20 dager siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
13 dager siden
Dagbladet
1 måned siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
25 dager siden
Nettavisen
17 dager siden
Nettavisen